Sonic Service
Czyścimy, myjemy, impregnujemy i zabezpieczamy wszystkie typy dachów.
Czyszczenie dachu usuwa nagromadzone warstwy mchu, alg, porostów oraz ogólnie brudu, które maskują oryginalny kolor i fakturę pokrycia. Impregnacja oczyszczonego dachu zapewnia trwałość oraz zapobiega ponownemu gromadzeniu nieczystości.
To sprawia, że Twój dach wygląda zupełnie jak nowy, poprawia efekt wizualny, zwiększa żywotność dachówek i podnosi wartość budynku.
Etapty
Czyszczenia dachu
KROK I
KROK II
KROK III
KROK IV
KROK V
Profesjonalne mycie elewacji
Usuniemy mech z Twojego dachu raz na zawsze!
Mech rozwija się w wilgotnym, cienistym środowisku. Z tego powodu często występuje po północnej stronie dachu, ponieważ dociera tam najmniejsza ilość promieni słonecznych lub pod drzewami, które zapewniają cień. Z biegiem czasu wzrost mchu spowoduje degradację dachówek. Nieoczyszczone mchy i porosty nie tylko wyglądają nieestetycznie, ale mogą również uszkodzić strukturę dachówki.
Mech może znacznie przyczynić się do degradacji dachówek, ponieważ pochłania wodę i przyspiesza jej erozję. Wzrost mchów może powodować luźne łączenia kalenicowe, pęknięcia w zaprawie, a nawet łamać płytki. Kiedy mech wymyka się spod kontroli, może również zablokować rynny i rury spustowe.
Sprzęt alpinistyczny, liny i drabina pozwalają nam na elastyczne prowadzenie prac.
Wieloletnie doświadczenie
Jakie korzyści przynosi czyszczenie dachów przez firmę Sonic Sevice?
- Czysty, wolny od mchów i zabrudzeń dach.
- Impregnacja dachu i pewność utrzymania efektów.
- Pełna estetyka i bezpieczeństwo pracy – pozostawiamy obszar naszych działań w idealnym stanie technicznym i wizualnym.
- Szybkość wykonywanej pracy – czyścimy dachy maksymalnie szybko, sprawnie i dokładnie. Zależy nam na Państwa komforcie.
- Dajemy gwarancję 100% satysfakcji!
Szczerze zalecamy impregnację dachu
Ile to kosztuje?
- Powierzchnia dachu – określona przez państwa dokumentację i potwierdzona przy naszych oględzinach.
- Poziom zabrudzenia – na cenę ma wpływ ilość osadzonych mchów i innych porostów.
- Impregnacja – niekiedy klienci nie decydują się na impregnację. Obniża to całościową cenę, ale nie daje pewności utrzymania się efektów.